Kenia 09-07 t/m 10-07 - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Deniz Ozdemir - WaarBenJij.nu Kenia 09-07 t/m 10-07 - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Deniz Ozdemir - WaarBenJij.nu

Kenia 09-07 t/m 10-07

Door: Deniz Ozdemir

Blijf op de hoogte en volg Deniz

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri


In de ochtend moest ik weer met een groep naar het weeshuis om te verven. We hebben slechts gewerkt van 08:30 tot 13:30. Voor de rest was de sportdag nog afgesloten en konden we zwemmen bij de school. Ook heb ik te horen gekregen met wie ik samen naar een gastgezin ga vrijdag en zaterdag. Verder hebben we wat vrije tijd gehad om nog eventueel naar Nyeri Town te gaan. 08-07

Voor de zoveelste keer werd ik weer om 04:30 wakker, omdat de kinderen dan opstaan. Uiteindelijk heb ik nog heel even kunnen slapen en werd rond half 8 wakker voor het ontbijt. Na het ontbijt moest ik weer hard werken bij de school. We hebben het daar voorelkaar gekregen om goed cement te maken en hebben een stuk grond alvast kunnen leggen. Door de hitte is het apparaat waarmee we cement hadden gemaakt oververhit geraakt en daardoor konden we niets anders doen dan alvast een begin maken met de andere kamer. Toen ik terug kwam kon ik lekker douchen en hebben we goed gegeten. Ik ben toen met een paar anderen weer naar Nyeri Town gegaan om even wat te halen voor in de avond tijdens de wedstrijd tegen Argentinie. Na het avondeten hadden we nog even vrije tijd tot 23uur toen de halve finale begon. Ondanks dat iedereen moe was bleven de meesten toch kijken tot het einde. Helaas is het ondanks de support van onze Moturi slecht afgelopen met Nederland. 09-07

Vandaag had ik keukendienst en hoefde ik dus niet te werken in het weeshuis of bij de school. Ik moest wel al om half 8 opstaan om het ontbijt klaar te maken. Na het ontbijt moest ik letterlijk 4,5 uur rijst sorteren. Uit een hele berg rijst moesten we de slechte rijstkorrels eruit halen. Gelukkig konden we hierna lekker eten en eventueel nog zwemles geven aan de kinderen. Rond 4 uur moet ik het avondeten voorbereiden. Inmiddels weet ik ook al dat ik vrijdag rond 10uur 's ochtends word opgehaald om met Erik naar mijn gastgezin te vertrekken. Ik ben benieuwd hoe ik de 3 dagen daar zal beleven. 10-07

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Deniz

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 18783

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Kenya Nyeri

Landen bezocht: