bonjour, vous parlez anglais? - Reisverslag uit Saverne, Frankrijk van Deniz Ozdemir - WaarBenJij.nu bonjour, vous parlez anglais? - Reisverslag uit Saverne, Frankrijk van Deniz Ozdemir - WaarBenJij.nu

bonjour, vous parlez anglais?

Blijf op de hoogte en volg Deniz

30 Juni 2015 | Frankrijk, Saverne

Dag 8: 29-06
Vannacht echt lekker geslapen in een zacht bed. Soms is het echt lekker om geen camping te vinden, dan heb je tenminste een excuus om een hotel te pakken. Na mn kleren gewassen te hebben en me volgepropt te hebben met zoveel mogelijk calorien besloot ik naar Saverne te fietsen. Tot nu toe de grootste stad buiten Nederland
Waar ik langs zou komen. Het was ook echt de warmste dag tot nu toe dus ik probeerde me niet teveel in te spannen. Na 2 uur fietsen had ik al echt honger maar omdat er helemaal geen winkels waren kon ik ook nergens eten kopen. Gelukkig was er een erg lieve madame die wat lekkere broodjes voor me had. Rond 17uur kwam ik aan in Saverne en was echt blij haha, eindelijk een mooie stad met mensen van mijn leeftijd. Ik ben door het centrum naar de camping gefietst. M'n verlangen naar een douche was echt groot maar eerst ging ik snel m'n tent opzetten. Na een lekkere douche liep ik terug naar het centrum en ben ik ergens in een Turks restaurantje gaan eten en kon ik eindelijk boodschappen doen. Alles leek echt veel op Turkije, ook die supermarkt was zo groot en ze verkochten echt alles van electronica tot kampeerspullen. Ik heb voor t eerst best lekker geslapen in m'n tent zonder 761 keer wakker te worden. Ik merk wel dat m'n blogs wat saaier worden om te lezen maar die lichamelijke en mentale uitputting hebben helaas ook m'n creativiteit verminderd.

Dag 9: 30-06
Ik werd best lekker op de mooie camping en begon de dag met een lekkere douche. Sinds ik aan deze reis begonnen ben waardeer ik een douche echt heel erg. Soms douche ik anderhalve dag niet en als je de hele dag zweet door de hitte en het fietsen en al die vliegjes op je lichaam geplakt zitten dan heb je echt behoefte aan een ijskoude douche. Omdat de camping best mooi was en de stad ook echt mooi was dacht ik dag het beter zou zijn om vandaag niet te fietsen maar gewoon te gaan ontspannen in de stad. Ik ben gewoon lekker ergens op het terras gaan zitten en gaan genieten van het weer. Voordat ik weer terug ging naar de camping deed ik nog even wat boodschappen voor morgen, want de bedoeling was dat ik erg vroeg zou opstaan omdat ik helemaal naar Mulhouse (130km) wil fietsen. Ik eet eigenlijk best goed tijdens m'n reis. Meestal eet ik op een dag minstens 150g eiwitten, 600-700g koolhydraten en 40-60g vet. Dat komt altijd wel uit tussen de 3000-4000kcal. Dit lijkt misschien erg veel maar heb wel het gevoel dat die nog onder m'n behoefte is. Ik zal kijken of ik deze week misschien een vlog kan maken ipv een blog. Vind het typen niks meer aan en heb 't gevoel dat 't ook saai wordt om te lezen.

  • 01 Juli 2015 - 11:43

    Rudi Fillet:

    Valt mee hoor Deniz met het saai worden, hier in Zwolle zijn er toch wel een boel mensen die geinteresseerd zijn hoe het met jou gaat en ook je blog volgen.

    Groeten van de mij en de jongens van Be Quick '28 A1 en zet hem op.

  • 01 Juli 2015 - 17:31

    Kaleb:

    Gekke man hoor en saai is het niet man!!
    strijder!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Deniz

Actief sinds 04 Juli 2014
Verslag gelezen: 840
Totaal aantal bezoekers 18754

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Kenya Nyeri

Landen bezocht: